Podaci o poslovanju hrvatskih tvrtki za prvih šest mjeseci ove godine koji su upravo objavljeni, pokazuju da se domaća prehrambena industrija vrlo dobro snašla u epidemijskim uvjetima. Koprivnička Podravka prijavila je ukupni prihod od 2,25 milijardi kuna, što je 106 milijuna kuna više nego lani. Podravkina neto dobit za prvih šest mjeseci 2020. godine iznosi 161 milijun kuna, što je čak 15 posto više nego lani. U Podravki ovako dobre rezultate objašnjavaju uspjehom na izvoznim tržištima, osobito u regiji Adria i u istočnoj Europi.
Atlantic je, pak, zabilježio 2,46 milijardi kuna prihoda od prodaje, što je 0,9 posto manje nego lani uz dobit od 181,7 milijuna kuna. Premda je i dobit nešto manja, u Atlanticu su s obzirom na uvjete poslovanja prilično zadovoljni ovim brojkama. Podravkini i Atlanticovi rezultati pokazuju da hrvatska prehrambena industrija može biti visokoprofitabilna i u posve izvanrednim okolnostima poput ovogodišnjih, kad su tvornice hrane izgubile velik dio ugostiteljskog i hotelskog tržišta.