Otkako je otkako je velika švicarsko-belgijska korporacija Barry Callebaut 2017. godine svijetu predstavio ruby čokoladu, ovaj ružičasti proizvod postao je superzvijezda slastičarskog food porna. Callebaut je počeo razvijati ruby još prije petnaestak godina. Glavni marketinški argument ruby chocolate jest da se radi o četvrtoj vrsti čokolade, pored bijele, mliječne i tamne.
Ruby chocolate proizvodi se od posebne vrste kakaovca, vjerojatno lavadosa iz Brazila, koji može imati prirodnu ružičastu boju i prerađuje se tehnološkim postupkom koji je Callebaut patentirao još 2009. godine. Taj postupak omogućuje atraktivnu boju konačnog proizvoda. Problem s ruby čokoladom jest što ona uopće nema okus po kakaovcu, nego, kako je primijetio jedan kritičar, po bijeloj čokoladi s malinama. U vrhunskom slastičarstvu ne koristi se često jer nema osobite performanse, jedna od glavnih zamjerki slastičara je da lako mijenjau boju u dodiru s drugim namirnicama i u termičkoj obradi, a boja je glavni adut ruby čokolade.
Konkretni problem Kraševe ruby čokolade jest zaista pretjerana slatkoća,od koje doslovno trnu zubi. Kraševa Ruby Chocolate neugodno podsjeća na šećerne table s okusom crvenog bobičastog voća. Prva hrvatska ruby chocolate košta 30 kuna za tablu od 80 grama, i 40 kuna za kutiju bombona od 90 grama, koji su obogaćeni s nešto badema, lješnjaka i dehidriranih malina, pa su neznatno zanimljiviji od same čokolade. Ruby Chocolate, koja se na tržištu pojavila u kolovozu, prodaje se samo u Kraševim bombonijerama u odabranim trgovinama.