Pivo u fine diningu u Hrvatskoj još je uvijek svojevrstan tabu ili barem kuriozitet Svi žele piti pivo uz pizzu, burgere, kobasice i roštilj, ali ga skoro nitko ne naručuje uz ozbiljnu restoransku hranu. Tvrtko Šakota u prvim je mjesecima Nava gostima nudio dvije vrste kućnog piva ali je ubrzo odustao. Katkad se u ambicioznijim restoranima organiziraju degustacijske večere s pivom: jedna u porečkom Spinnakeru bila je prilično uspješna.
No, pivo zasad u Hrvatskoj nema status relevantnog gastronomskig pića, što je šteta jer čitav niz domaćih piva, poput Pozoja i posebnih izdanja Zmajskog, odlično funkcioniraju uz fine dining.
Raširenu predrasudu o tome da ambiciozno kuhanje i pivo ne idu zajedno mogao bj barem malo pobiti Passion Sour, pivo zagrebačkog Noela koje za ovaj Michelinov restoran proizvodi Varionica. Prvo, za cijelu je craft scenu korisno što je restoran s Michjelinovom zvjezdicom odlučio imati svoje pivo. Drugo, Passion Sour zaista je vrlo dobro pivo. Treće, ovo jako svježe, kiselo-slano-slatko pivo aromatizirano maracujom i korijanderom, gastronomski je široko upotrebljivo: jakovske kapice, škampi i foie gras prva su tri sastojka iz Noelova standardnog repertoara koja nam padaju napamet. Noel Passion Sour uspješan je gastronomski eksperiment, koji bi mogao potaknuti i druge vrhunske restorane da se ozbiljnije pozabave pivom.