Mislimo da Lidl prodaje previše loše robe, poput navodnih ekstradjevičanskih maslinovih ulja ili vina kojima je odavno istekao stvarni rok trajanja. Mislimo da im dućani izgledaju loše, a da njihove specifične ponude poput božićnih ili onih o međunarodnoj gastronomiji, ne sadrže nikakvu zanimljivu hranu.
Lidl je, međutim, marketinški iznimno inteligentan i efikasan, o čemu svjedoči činjenica da su u cijeloj Europi uspjeli stvoriti brojnu zajednicu fanova, koji ne samo da kupuju u Lidlu, nego zaista vole i poštuju Lidl. Nedavno kobrendiranje s Hrvatskom gorskom službom spašavanja najinteligentniji je Lidlov marketinški potez u Hrvatskoj do danas.
Naime, HGSS je posve nesporno pozitivna institucija, koju čine hrabri i sposobni ljudi, koji pomažu drugim ljudima u životnoj opasnosti.
HGSS je jedna od sasvim rijetkih službi u Hrvatsko, koja je uvijek uspješna, kojoj se nikad nije desio ni jedan skandal, i u koju ljudi zaista imaju povjerenje. I sada je Lidl, angažirajući HGSS za svoju novu kampanju za Okuse zavičaja, osigurao da se dio tog povjerenja prema HGSS u prelije na sam Lidl. A povjerenje je, uz niske cijene, najvažnija značajka bilo kojeg trgovca hranom. Stoga je Lidlova kampanja s HGSS-om nešto najpametnije što je bilo koji lanac supermarketa uopće mogao poduzeti. Fascinanto je da se Konzum, dakle nacionalni lanac samoposluživanja, nije sjetio nečeg tako očiglednog..