Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Ljeto u Zagrebu ima najbolju etiketu u povijesti hrvatske pivske industrije (pivo je nažalost dosadno i bezlično)

ljeto-u-zagrebu

Nismo mogli vjerovati što su nam donijeli, kad smo u cafeu Leone na Kvaternikovu trgu naručili Ljeto u Zagrebu, novo pivo pivovare Medvedgrad. Standardna bočica od 0,33 omotana je u etiketu koja zaslužuje da se ovog trenutka nađe u gradskom Muzeju suvremene umjetnosti.

Radi se o najinteligentnijoj, najduhovitijoj i jednoj od grafički najkonzekventnijih  etiketa u cjelokupnoj povijesti hrvatske pivske industrije. Etiketa Ljeta u Zagrebu briljantna je na razini ideje, detalja i duha: morski pas pliva Savom, štikle lete iznad savskog Željezničkog mosta , polovica naranče glumi sunce, a voajer u u mornarskom muškom kupaćem kostimu s početka dvadesetih godina prošlog stoljeća, iz grmlja promatra dvije djevojke koje po svemu asociraju na doba Charlestona, osim što imaju prilično velike grudi.

Da je ljeto u Zagrebu ikada tako izgledalo, Zagreb bi živio u ritmu Berlina ili Pariza od kojih je, ipak, puno dalje mentalitetom, nego kilometrima. Grafički govoreći, radi se o manirizmu koji se djelomično oslanja na stripovski izričaj iz pedesetih i šezdesetih godina, a djelomično na pop art, i koji sjajno funkcionira u kontekstu sadržaja koji jest oglasni, ali se trudi prenijeti poruku i feeling snažniji i dugotrajniji od reklamiranja sezonskog piva.

medvedgrad

Ljeto u Zagrebu nastavak je prve senzacionalne etikete pivovare Medvedgrad, za pivo Fakin (možete ga zamisliti kao Fucking) i koja postoji kao veliki gradski mural. Iza  etikete stoji ilustrator Tomislav Tomić, a za idejno rješenje odgovorna je Andrea Knapić.

Kod Ljeta u gradu javljaju se, nažalost dva problema. Prvi je tekst u oblačcima ilustracije koji ne nadilazi razinu prosječnog PR uratka bilo koje hrvatske korporacije i koji se naprosto ne uklapa u semantički dinamizam etikete. Drugi je problem samo pivo. Za razliku od Fakina, koji spada među najbolja hrvatska piva, Ljeto u gradu tek je dosadno pšenično pivo s aromama koje podsjećaju na Hoegarden (korijander, limun, narančina kora) i s nepoželjno vodenastim okusom. Radi se, nažalost, o jednom od najslabijih proizvoda pivnice Medvedgrad. Svejedno, ovog ćemo ga ljeta, povremeno nastaviti naručivati. Da bismo uživali u etiketi.

ČOKOLADA
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
  • BUZZ
  • RESTORANI
  • VINO
  • HOTELI
  • MIKSOLOGIJA
  • KONTAKT
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.

Ljeto u Zagrebu ima najbolju etiketu u povijesti hrvatske pivske industrije (pivo je nažalost dosadno i bezlično)

by Kult Plave Kamenice time to read: 1 min