Mali Lošinj jedna je od rijetkih destinacija, koja napreduje u ovoj stagnacijskoj turističkoj sezoni. Lošinj je 2018. godine, i to bez otvaranja novih hotela, dosegao dvomilijunto noćenje dva dana ranije nego lani. Zanimljivo je da više od 85 posto lošinjskih gostiju čine stranci, a ove se godine uočava porast broja dolazaka turista iz zemalja s većom kupovnom moći, poput Francuske, Velike Britanije i skandinavskih država.
Lošinjski uspjeh, baš kao i rovinjski, govori u prilog tezi da hrvatskom turizmu treba jasna upmarket orijentacija. Naime, Lošinj je otok s dva orava five star hotela, nekoliko vrlo luksuznih vila i barem jednim hotelom s četiri zvjezdice, koji je bolji od dobrog broja jadranskih hotela s formalnih pet zvjezdica. Nadalje, Lošinj je uspio razviti solidnu restoransku ponudu, što nije posve uobičajeno za hrvatske otoke, te se afirmirao kao jedan od epicentara vrhunskih vina i barskih pića na cijelom Jadranu.
Rezultati takve strategije i njene profesionalne provedbe očigledno nisu izostali. Valja se nadati kako će se na Lošinju uskoro početi graditi aerodrom, golf igralište i još jedan five star hotel, čime bi se omogućili dodatni razvoj i dulja sezona lošinjskog turizma.