U iduće dvije godine McDonald’s će u svim svojim lokalima na svijetu hranu prodavati u novoj amblaži. Dizajner je dobio brief da kutije za burgere, krumpiriće i ostala Macova jela moraju biti minimalističke, nježne, originalne i moderne, da moraju “prenositi radost”.
[adsense_content_v2]
McDonald’s je jedan od globalno najprepoznatljivijih brendova hrane. Samo jedno slovo u njegovu logu predstavlja cijelu povijest marketinga u industriji fast fooda. Zato redizajn redizajn u McDonald’su ne rade često i rade ga dugo. Agencija Pearlfisher još je 2016. angažirana za novi dizajn packaginga. Rezultat su predstavili ovoga tjedna, s novim bojama i moderniziranom grafikom koja sugerira svježinu, lakoću i fokusira se na iskustvo i trenutak više nego na sadržaj kutija. Ovo je prvi put da McDonald’s radi redizajn u zadnjih pet godina, a počeo ga je malo nakn što je Burger King izišao s novim packagingom. Evo kako izgleda nova McDonald’sova ambalaža.