McDonald’s je ovu lošu godinu odlučio završiti u prigodnom tonu. U Kini je 21. prosinca prodavao svoj vjerojatno najgori burger dosad. Napravili su ga u vrlo ograničenoj seriji od 400 tisuća komada i mogli su ga kupiti samo članovi McDonald’s kluba. U pecivu su dvije debele šnite mesnog doručka, standardni McDonald’sov umak i mljeveni Oreo keksi.
[adsense_content_v2]
McDonalds China is introducing a new Oreo x Spam burger on December 21. There will be 400,000 produced and sold.
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) December 18, 2020
(Look, I saw this so you have to see it too. Sorry, that's how it works). pic.twitter.com/QCiog64wAY
Brend Oreo nije službeni partner ove kampanje iako je istaknut na oglasima na Twitteru. U najavi ovog bizarnog proizvoda, glasnogovornica kineskog McDonald’sa Abbie Xie za CNN je objasnila da su ga napravili jer je “mesni doručak sve popularniji među mladima” zbog “jakog mesnog okusa i ugodne teksture.”
Svoj burger s mesnim doručkom opisuju kao “mek i sočan”, “pun finog mesnog okusa” sa“slatkastim aftertasteom” i kao “nezamislivo dvostruko iznenađenje.” Burgeri su rasprodani u nekoliko minuta, a recenzije koje su kupci sotavili na platformi Weibo su podijeljene. Nova serija burgera s mesnim doručkom i keksima očekuje se iduće godine.