McDonald’sova vladavina na tržištu fast fooda više nije neprikosnovena, pa ponovno uvode novi koncept u restorane. Ovoga puta promjena je radikalna. Usluga je s jedne strane potpuno digitalizirana, a s druge strane se jako približavaju konceptu standardnih restorana. Novi koncept koji je će se nakon Chicaga tesirati New Yorku, Floridi i Kaliforniji više ni ne podsjeća na old-school fast foodove.
Veliki lanci poput Shake Shacka počeli su stizati McDonald’s zbog modernijeg stila i ponude malo zdravije hrane. McDonald’s je lani više restorana zatvorio nego što ih je otvorio i bori se s imidžom brenda koji simbolizira nezdravu hranu. U prošlom redizajnu uveli su cjelodnevni doručak, omogućili malo veću prilagodbu narudžbi i postavili nove standarde usluge, a sad uvode “premium” sastojke i konobare.
Dodali su digitalne kioske za samoposluživanje, modernije pultove, proširili slastičarnice i pekare i zone kafića. Kupci mogu sami naručivati hranu preko touch screenova i prilagođavati detalje narudžbi biranjem vrsta peciva, količine proteina, kombinacija umaka i priloga. Novi koncept nazvali su “McDonald’s budućnosti”.