Ova vijest zvuči toliko bizarno da je jedino što je čini ozbiljnom činjenica da McDonald’s ne čini radio ništa za što ne misli da će mu donijeti profit. Ako najavljuju novu uslugu, znači da za njom negdje postoji potražnja. A nova usluga je McWedding, fast food vjenčanje.
Navodno su im ideju dali kupci u Hong Kongu. McDonald’s je tamo imao toliko zahtjeva za fast food svadbe, da su počeli razmišljati o posebnoj usluzi. Od iduće godine, ljude koji organiziraju vjenčanje u McDonald’su čekat će švedski stol s hamburgerima i njihov Apple Pie u obliku torte na nekoliko katova i torta na nekoliko katova.
Ograničavajući faktori su što se neće točiti alkohol i što se lokali neće moći zakupiti, vjenčanja će se održavati kao dječji rođendani, dok je McDonald’s otvoren za opću publiku.
Najjači adut McWeddinga je cijena koja počinje s 2500 kuna i uključuje praktički neograničenu hranu i napitke. Računaju i na emocije, da će se mnogi ljudi htjeti vjenčati u McDonald’sovim lokalima u kojima se prvi put sreli ili izišli na prvi dejt, ljubav ne bira. Pokaže li se hongkonški eksepriment uspješnim, McWedding bi mogao postati dio globalne McDonald’sove ponude.