Preradovićeva 2, s pogledom na cvjećarne na Cvjetnom trgu, uvijek prepuna turista, trebala bi se ubrajati među najkomercijalnije zagrebačke restoranske adrese. Međutim, na toj prestižnoj lokaciji restorani redovito propadaju. Fusion gostionica Fugu & Olive trajala je neke dvije ili tri godine. Premda je bila izvrsno uređena, njihov je sushi spadao među najgore u gradu, dok su fusion tjestenine bile još gore. Osim toga, nije li prebedasto nazvati restoran Fugu & Olive, a da zaista ne držite ribu fugu. Poslije Fugua, u Preradovićevu 2 uselio se Biberon, splitski brand poznat po zalogajnicama u shopping centrima. Biberon je u Preradovićevoj 2 pokušavao prodavati so called ozbiljne hamburgere uz pivo Pan. E sada, ako bilo koje mjesto, koje pretendira na gastro status označite Panom, počinili ste samoubojstvo. Pan je pivo za kafiće i krčme u predgrađu i za diskontna samoposluživanja. Ono unaprijed kompromitira bilo kakav ozbiljniji restoranski projekt. Naposljetku, momci iz Biberona rebrendirali su se u Meat District. Platili su agresivnu i na baš lošu kampanju po lifestyle medijima koji su im pisali hvalospjeve, da bi se, eto, ovih dana zatvorili.
Problem, naravno, nije bio u lifestyle medijima, nego u činjenici da nikakva reklama ne može pomoći posve lošem proizvodu. Mjesto koje se zove Meat District, a ne zna baš mnogo o mesu, bilo je unaprijed osuđeno da propadne. Kao što je morao propasti Fugu koji je pripremao sushi a da nije znao baš ništa o sushiju. Krajnje je vrijeme da hrvatski restoranski poduzetnici shvate kako je znanje o proizvodu i poslu kojim se bave neusporedivo važnije od brendiranja i promocije. Dugoročno govoreći, ni najbolji brending ne može spasiti amaterski proizvod.