Utjecaj Metroa na hrvstsku restoransku, turističku i prehrambenu industriju vjerojatno nikad nije bio bio toliko vidljiv kao u u četvrtak popodne na lijepom imanju Dvorac Belaj u Istri. Redovi parkiranih automobila produžili su se skoro kilometar od samog dvorca, sve do kraja Belajevih vinograda i početka šume.
Na samom se posjedu okupilo više od tisuću ljudi, što je uistinu fascinantno: ne sjećamo se kad smo posljednji put bili na poslovnom domjenku s tisuću gostiju.
Za izlagačkim stolovima i štandovima vidjeli smo puno poznatih ljudi: direktor Agencije za ruralni razvoj Istre Igor Merlić osobno je rezao popularne AZRRI-jeve kobasice od boškarina, chef i vlasnik Zijavice Stiven Vunić i chef Navisa Tino Sinožić u JRE-ovim kuharskim uniformama bili su među glavnim protagonistima show cookinga, Metroovi partneri vinari točili su neka od svojih najboljih vina, poput Cattunarove malvazije Collina, pekarnica Kroštula je svoje kruhove i peciva predstavljala odmah pokraj ulaza, u blizini štanda craft pivovare San Servolo. Čini se da se gotovo svatko u Istri i Kvarneru tko se na bilo koji način bavi hranom i pićem, jučer popodne pojavio u Belaju.
Stoga je logično da su se predstavnici Metroa, predvođeni predsjednikom Uprave Imreom Horvathom, doimali više nego zadovoljno. Teško je zamisliti uspješnije otvaranje sezone, od jučerašnjeg eventa u Dvorcu Belaj.