Francuski Moët Hennessy (LVMH) i talijanski Campari objavili su novi zajedniki projekt, najveće europske trgovine vinima i destilatima. U priopćenju koje su poslali u ponedjeljak, obavijestili su da će Campari u novi joint venture prenijeti svoj udjel u kompaniji Tannico, specijaliziranoj za online prodaju alkohola.
Prođe li cijeli projekt regulatore, Campari bi Moëtu trebao prodati pola udjela u zajedničkom poslu za 25,6 milijuna eura. “Iako e-trgovina kao kanal prodaje raste već neko vrijeme, pandemija je taj rast znaajno ubrzala,” izjavio je direktor Moët Hennessyja Philippe Schaus. Na čelu nove kompanije bit Tannicov direktor Marco Magnocavallo koji će biti i ključni manjinski dioničar. ain a key minority shareholder in the business.
Tannico 90 posto prihoda radi na maloprodaji i ima većinski udjel u Ventealapropriete.com, platformi za e-trgovinu koja u Francuskoj prodaje premium vina i destilate. Tannico i Ventealapropriete.com lani su zajedno napravili 70 milijuna eura prometa.