Ivan Todorić, sin Ivice Todorića, razvio je niz vjerojatno profitabilnih poslova vezanih uz brzu i uličnu hranu. Lanac Good Food civilizirani je fast food s mnogo potrošača u restoranima i u dostavi i sa širokim spektrom hrane, od salata i sushija, do posebnih recepata Mate Jankovića. 4Burgers koji zasad posluje u Varšavskoj, u Importanneu i kao food truck, predstavlja Todorićev izravni ulazak na lukrtivnu scenu hamburgera. Tu su još lokali različitih žanrovskih usmjerenja, uključujući i poke, u raznim dijelovima Hrvatske. Svi Todorićevi lokali dobro surađuju s Woltom.
Dragulj u kruni zasad je svakako trećinski udio u tvrtki koja organizira Fuliranje, Burger Festiva i Pizza Festival (taj bi se udio mogao pokazati fatalnom pogreškom). Todoriću, dakle, ide izvrsno. On je već sad jedan od većih fast food poduzetnika u Hrvatskoj. Nismo, međutim, sigurni može li Ivan Todorić postati prvi pravi hrvatski fast food tajkun. Evo zašto.
Prvo, njegov je portfolio defokusiran. Todorić je ušao u više raznih podžanrova fast fooda i street fooda, ali se ni u jednom nije specijalizirao, što otežava jasno brendiranje i smanjuje mogućnost da se unutar niske cijene postigne zaista dobar proizvod. Specijalizacija je jedan od preduvjeta uspješne fast food industrije .
Drugo, Todorićevi restorani nemaju baš ni jedan poseban, masovno popularan proizvod s kojim se publika može identificirati. Oni naprosto nemaju svoj Big Mac. I treće, Fuliranje i Burger Festival zamišljeni su kao festivali kreativnosti u uličnoj hrani. Na Fuliranju su kuhali jedan Zoran Jajac i Dino Galvagno. Budu li Fuliranje i Burger Festival izloženi industrijskom pristupu ugostiteljstvu, oni će s vremenom postati dosadni i antipatični.
Prije nego što su se udružili s Todorićem, utemeljitelji Fuliranja glasno su maštali o festivalu sushija i pjenušaca. To nekako ne ide uz Good Food i 4Burgers za 37 kuna na Woltu. A pad popularnosti Fuliranja i Burger Festivala nešto je najgore što se može dogoditi Todorićevom poslovnom imidžu. Zasad je uistinu teško reći imaju li Todorićeve investicije u brzu i uličnu hranu bilo kakvu dugoročnu perspektivu.