Na hrvatsko je tržište stigao prvi domaći hard selzer, Wai Moment Zagrebačke pivovare. Lansirao ga je njihov vlasnik Molson Coors, koji će prvi na svijetu testirati hard seltzere u većini zemalja Srednje i Istočne Europe. Hard seltzeri su relativno nova kategorija proizvoda koja podjednako munjevito raste u industrijskim i craft varijantama.
Rast prodaje hard seltzera, gaziranih voda s okusom i alkoholom, na američkom tržištu mjeri se u troznamenkastim stopama i njihova se popularnost brzo širi svijetom. Procjenjuje se da će u idućih pet godina tržište hard setlzera narasti na 14,5 milijuna dolara. Najpopularniji brend hard seltzera i pokretač ovog trenda je White Claw.
Hard seltzeri prodaju se u limenkama, ali za razliku od miješanih pića i prebatched koktela, ne proizvode se s destilatima poput gina ili votke, već se u gaziranu mineralnu vodu dodaje čisti alkohol od šećerne trske ili ječma. Hard seltzeri osvježavaju kao voda, imaju alkohola koliko i pivo, okus sličan koktelima, a nemaju kalorija, glutena i ni ostalih trenutno nepoželjnih elemenata.
Zahvaljujući dobrom brendingu, marketingu i sastavu, hard seltzeri su se uspjeli nametnuti kao nešto zdravija alternativa alkoholnim pićima. Idealno se uklapaju u lifestyle velikog dijela publike, kao piće poslije treninga, za outdoor aktivnosti, pijenje u hodu preko dana i slično. Hard seltzeri uveli su alkohol u društvene situacije u kojima je prije bio neprihvatljiv, što je marketinški gledano povijesni pothvat. Ne treba zanemariti ni verstilnost, u kratkom vremenu na tržištu su se namnožili deseci vrsta hard seltzera, s maštovitim okusima i još maštovitijim brendingom.
Wai Moment (wai na havajskom znači voda i izvor života) dolazi u tri okusa, limeta, menta i tropsko i bobičasto voće, ima 4 posto alkohola, prirodne arome, proizvodi se bez umjetnih boja i konzervanska, veganski je i bezglutenski proizvod. Kao bazu koristi fermentiranu jabučnu bazu (voćno vino), gaziranu vodu i arome. Ima manje od 99 kalorija po limenci.