Popularnost tartufa raste u cijelom svijetu. Klima i nesmiljeno branje čine svoje, ponuda sve više zaostaje za potražnjom. Najveći svjetski distributer tartufa, talijanska tvrtka Urbani Tartufi koja drži 67 posto tržišnog udjela 2017. je počela aktivno rješavati ovaj problem. Razvili su posebnu tehniku cijepljenje biljaka, grmova i drveća, na kojima se razvijaju tartufi i žive u simbiozi s njima (mikorizacija). Dobili su mikorizirane sadnice na kojima se tartufi razvijaju u 70 posto slučajeva, daleko iznad europskog prosjeka za slične sadnice, i koje imaju samo čiste spore što je možda i najveća prednost njihova proizvoda.
S tim je sadnicama pokrenut program Truffleland, koji kombinira održivost (pošumljavanje) i širenje baze proizvodnje tartufa. Poduzetnici koji se žele baviti tartufima mogu uzeti sadnice od Urbani Tartufi, posaditi ih i uzgojiti koristeći know how kompanije i za pet godina koliko treba do prve berbe, početi prodavati tartufe preko dotične tvrtke koja jamči cijenu i plasman. Promet je oko 30 tisuća eura neto po hektaru na 20 do 25 godina. Ili mogu kupiti sadnice i koristiti tartufe bez ikakve obveze prema Urbani Tartufi.
Dosad je zasađeno više od 50 tisuća biljaka, ove godine sadi se 120 tisuća. Zanimljivo je da su sadnice počeli kupovati restorani, jer žele imati svoje tartufe radi sigurne nabave i kontrole porijekla. Urbani Tartufi razvili su sadnice za crni zimski i ljetni tartuf, bianchetto i moscato. Prve sadnice prije tri su godine zasađene u Umbriji, a Urbani Tartufi ove godine ima svoju prvu berbu na Siciliji, iz jednog od prvih probnih pošumljavanja. Razmnožavanje i uzgoj najvrjednijeg, bijelog tartufa Tuber magnatum pico, još nitko nije odgonetnuo.
Urbani Tartufi godišnje na tartufima zarađuje oko 60 milijuna eura, zapošljava 300 ljudi u Umbriji i Albi i prodaje tartufe stotinama restorana u cijelom svijetu. Ovogodišnja berba bila je jedna od najvećih u povijesti, tartufa je bilo puno i iznimne su kvalitete pa najveći igrači poput Urbani Tartufi očekuju i do 20 posto rasta prihoda.