Prva izdanja bila su neupotrebljiva, ali znanstvenici iza Beyond Meata, pionira biljnih imitacija mesa, nisu odustali. Pokazalo se da je teže napraviti vjernu imitaciju pilećeg bijelog mesa nego mljevene govedine.
“Najteže je bilo dobiti teksturu koja će, kad zagrizete nugget, osloboditi okuse, sokove i masnoće,” rekao je za Forbes Dariush Ajami, šef inovacija u Beyond Meat.
U drugom pokušaju lansiranja, ovoga puta uspješnom, restorani će odlučiti jesu li njihovi biljni nuggetsi dovoljno dobri za publiku. U jakoj konkurenciji u ovoj kategoriji, sve je uzaludno ako kupci ne prihvate proizvod. Nuggetse je dosad naručilo 400 lokala. Beyond Meat proizvodi dostupni su u 80 zemalja, tržišna vrijednost kompanije je 8,7 milijardi dolara, godišnji promet 400 milijuna dolara. Potražnja za piletinom raste i proizvođači biljnih alternativa nadaju se da će uspjeti napraviti dovoljno privlačne proizvode da uskoče u taj trend. Beyond Meat kani je ušao u 100 KFC-jevih lokala u Americi s imitacijom piletine napravljene od proteina soje i pšenice. S nuggetsima planiraju puno veći proboj. Bude li sve išlo po njihovim planovima, do 2023. biljni nuggetsi trebali bi postati norma u fast food lancima i supermarketima.