Obožavamo Tabasco. Tabasco smatramo ultimativnim dosegom industrijske gastronomije. Klasični Tabasco, Tabasco Habanero i Tabasco Chipotle toliko suplemeniti, vibrantni i općenito besprijekorni, da im se ni jedan proizvođač široko dostupnih umaka nije uspio približiti. Dapače, te tri verzije Tabasca ostavljaju dojam kao da ih je pripremio chef s dvije li tri Michelinove zvjezdice.
Baš zato što obožavamo Tabasco, još smo više razočarani Tabasco Srirachom. Tabasco Sriracha neki je nedefinirani slatkasto-pikantno-bljutavi umak s neugodnim aftertasteom po sirovom češnjaku.
Jasno nam je da je Tabasco odlučio ući na tržište srirache, jer je sriracha postala univerzalni sinonim za tajlandsku i neke druge azijske kuhinje. Međutim, od brenda Tabascova ugleda očekuje se puno karakterniji proizvod. Tabasco je morao napraviti najbolju srirachu na tržištu, a ne nešto što ostavlja dojam jeftinog bezimenog umaka iz anonimnog azijskog dućana.
Prilično nam je nevjerojatno da puno hrvatskih chefiva redovito koristi Tabasco Srirachu: u barem desetak zagrebačkih kokala, kad smo tražili nešto ljuto, donijeli su nam taj nesretni umak koji, usput govoreći, uopće nije ljut. Skoro svakom velikom brendu hrane i pića dešavali su se velliki promašaji: Tabasco Sriracha prvi je veliki Tabascov promašaj.