Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Neobično je što Splićani ne razumiju da je njihov lijepi grad već odavno postao binge drinking centar cijelog Jadrana

split

Splitski su mediji prepuni fotografija i videa turista koji vode ljubav u svim mogućim pozama po skrovitijim splitskim ulicama, strankinja koje presvlače grudnjake na većim ulicama, sirotih pijanaca koji ne podnose alkohol pa povraćaju svugdje po povijesnom dijelu grada i one posebne skupine gostiju, koje je Slobodna Dalmacija danas nazvala urinatorima; oni obavljaju svoje fiziološke potrebe pred tuđim ulazima i vrtovima, uglavnom u Getu.

Cijela je splitska javnost, dakle, skandalizirana masovnim egzibicionističko-ekscesnim javnim ponašanjem osoba od kojih cijeli Split živi: Split je postindustrijski grad u kojem danas funkcioniraju samo turizam, ugostiteljstvo i trgovina. Ali, te tri tercijarne djelatnosti donose Splićanima veoma mnogo novca. I određene društvene rizike, koji se  proporcionalno podudaraju s novcem. Splitska je turistička eksplozija počela Ultrom. Ultra je Splitu donijela stotine milijuna kuna i eura.

Ali, Ultra je u Split dovela desetke i desetke tisuća mladih, neumornih partijanera koji previše piju i žešće se drogiraju. Zahvaljujući Ultri koja je, ne budimo licemjerni, obogatila mnoge Splićane, Split je stekao svjetski imidž mediteranske prijestolnice binge drinkinga. A uslijed binge drinkinga mnogi splitski  gosti gube kontrolu nad svojim ponašanjem. Pa je tako Split, tvrde splitski mediji, postao Sodoma i Gomora na javnin mjestima.

Za što su u mnogočemu krivi sami Splićani. Prvo, Splićani  su pretvorio cijeli svoj grad u zimmer frei. Drugo, splitski hotelijeri i investitori nisu bili kadri izgraditi nijedan novi, veliki hotel s pravih pet zvjezdica: hoteli s pravih pet zvjezdica uglavnom ne okupljaju ljude koji povraćaju po kantunima. Treće, splitski  ugostitelji u svim godinama splitske turističke ekspanzije nisu uspjeli otvoriti ni jedan pravi fine dining restoran, osim Zirojevićeva Dvora sasvim kratkotrajno. Kinoteke (Paradigma se otvorila prerano). Ali su zato otvorili bar u kojem se sushi jede s golih žena. Budući da u Splitu ne postoji nikakva upmarket hotelska i ugostiteljska ponuda, mora se konstatirati da glavni  grad Dalmacije ima upravo onakve goste kakve zaslužuje.

ČOKOLADA
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
  • BUZZ
  • RESTORANI
  • VINO
  • HOTELI
  • MIKSOLOGIJA
  • KONTAKT
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.

Neobično je što Splićani ne razumiju da je njihov lijepi grad već odavno postao binge drinking centar cijelog Jadrana

by Kult Plave Kamenice time to read: 1 min