Aplikacija Vivino, najveća društvena mreža za vina i platforma za korisničke preporuke, privukao je značajnu novu investiciju. Netflix za vina kako ga zovu, Vivino je dobio 155 milijuna dolara za razvvoj umjetne inteligencije na platformi. Glavni investitor u D rundi je švedska kompanija Kinnevik. Vivino sada ima 221 milijun dolara investicija.
[adsense_content_v2]
Platforma trenutno ima 50 milijuna korisnika i budući da su baš svi ljubitelji vina, industrija u njoj vidi golemi potencijal. Direktne preporuke korisnika, nepristrani sistem bez posrednika i korporativnih interesa, Vivino su pretvorili u najpopularniji digitalni vinski servis, a posebnu vrijednost daje mu izbor vina više od 700 maloprodajnih partnera u cijelom svijetu.
S novim investicijama Vivino će povećati prisutnost u SAD-u, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Japanu i Portugalu i tehnološki značajno unaprijediti aplikaciju. “U ovoj rundi skupili smo značajan kapital za našu brzorastuću kompaniju i u board primili izuzetne nove lidere,” rekao je direktor Heini Zachariassen za Drinks Business, “Novac će nam omogućiti brže jačanje naših glavnih aduta, širenje partnerstava u industriji privlačenjem više trgovaca i vinarija i podržati nastavak globalnog rasta.”
Prodaja alkohola preko interneta zadnjih je godinu dana eksplodirala. Procjenjuje se da će do 2024. vrijednost tog tržišta preći 40 milijardi dolara. Servisi s visokom retencijom korisnika i visokom konverzijom poput Vivina, idealno su pozicionirani za taj bum.