Kad su KFC i Burger King najavili suradnju s brendovima nove generacije veganskih burgera, jedan je američki lanac odlučio stati na crtu veganskom prodoru na tradicionalni teritorij mesoljubaca. Arby’s, poznat po sendvičima poput Big Beef’n’Cheddar i sloganu We Have The Meats, u službenom je priopćenju kojim je demantirao priče da se udružio s Impossible Burgerom, obećao svojim gostima da nikad neće prodavati nijednu biljnu imitaciju burgera ni bilo kakvog dugog mesa.
Pod naslovom “absolutely impossible” bila je to prva akcija Arby’sova direktora marketinga Jima Taylora koja eksploatira rastuću popularnost veganskih burgera i cijelu ideološku raspravu koja se oko toga razvija. U toj raspravi Arby’s je odlučio učvrstiti svoju poziciju među ljubiteljima mesa.
Ovih dana otišli su veliki korak dalje, trolerskom kampanjom Megetables, u njihovi kuhari rade povrće od mesa. Štoviše, dijele video recepte za mrkve od puretine i slične izume, koji parodiraju tipične internetske recepte snimljene odozgo. Iako Megetables mnogi smatraju tek lošom šalom, kampanja je izazvala golemu pažnju na internetu, a Arby’s je očito toliko siguran u svoju ideju da su zaštitili brend Megetables.