Kamera šara po nekim skupim tanjurima, koji bi trebali izgledati kao iz Michelinovih restorana (zapravo izgledaju kičasto). Kamera se zatim fokusira na neku crvenu juhu ili umak, po kojoj se prolijeva bijeli kremasti sloj vrhnja . U idućem kadru doznajemo da je riječ o vrhnju za kuhanje Z bregov, koje se sada prodaje u crvenoj ambalaži. Ovaj je spot prepun nesporazuma, laži i pogrešnog ciljanja tržišta.
Prvo, vrhnje za kuhanje nije gastronomski proizvod, nego nešto poput Vegete ili Fanta, samo na tehnološki nižoj razini, pa je jako bedasto prodavati vrhnje za kuhanje u gastro kontekstu. Drugo, vrhnje za kuhanje raspadne se u tisuću neugodnih grudica čim promiješate juhu kojoj ste, kao navodni završni touch, naivno dodali vrhnje za kuhanje.
To, naravno, znaju i u Z bregov, Vindijinom brendu, ali su svejedno na televiziju pustili reklamu koja sugerira suorotno. Treće, i najvažnije, ni jedan ozbiljan restoran i ni jedan ozbiljni kućni kuhar ne koriste vrhnje za kuhanje, jer je ono dubinski protugastronomski proizvod, za razliku od punomasnog, slatkog vrhnja iste te tvrtke, s kojim redovito kuhamo.
Jako je glupo i nepotrebno pokušati transformirati inferironi proizvod primjeren studentskim i vojnim kantinama i drugoj masovnoj prehrani, u gastronomski proizvod. Kampanja za redizajnirano vrhnje za kuhanje Z bregov utoliko je potpuno promašena.