Ikea je konačno uvažila činjenicu da čovjek ogladni sastavljajući namještaj. Uz dostavu namještaja i stvari za kuću, najavila je da će uskoro na kućne adrese početi dostavljati i svoje famozne mesne okruglice. Ikea je s restoranima u svojim trgovinama razvila jednako inovtivan i uspješan biznis kao s namještajem. Hrana je danas integralni dio Ikeina brenda i donosi im 113 milijuna eura prometa godišnje. Ikea je šesti najveći lanac restorana na svijetu.
Čitave obitelji vikendom putuju u Ikeine centre samo radi hrane. Štoviše, Ikeina kuhinja s godinama je postala toliko popularna, da je švedski brend već nekoliko puta otvarao pop-up restorane u velikim svjetskim gradovima, a svoje bestselere odavno proizvodi u varijantama za kućno kuhanje. Sada očigledno želi ući u idući brzorastući biznis, dostavu hrane.
Francuska će biti prva zemlja u kojoj će dostavljati mesne okruglice na kućne adrese, u partnerstvu sa servisom Just Eat. Novu strategiju omogućilo im je otvaranje Ikee La Madeleine, trgovine u samom centru Pariza, s kojom su odstupili od politike otvaranja isključivo na periferiji.
Riječ je o jednoj u nizu velikih strateških promjena kojima Ikea želi redefinirani i osuvremeniti svoj koncept i tržišnu poziciju za idućih par desetljeća, i koji im trenutno donosi ozbiljan, 6-postotni rast. Dok Ikeini investitori zadovoljno čitaju godišnje financijske izvještaje kompanije, kupci će uživati u toplim Ikeinim okruglicama kod kuće, pod Ikeinim dekicama na Ikeinim kaučima…