Hranu fotografiraju otkad postoji fotografija, ali danas smo doslovno nezasitni. Američki novinar i teoretičar hrane Michael Pollan ima teoriju da hranu opsesivno slikamo i gledamo na televiziji jer smo u stvarnom životu, zbog komercijalizacije i industrijalizacije, izgubili pravi doticaj s njom. Fotografi nagrađeni na ovogodišnjem izdanju Pink Lady, najjačem svjetskom natjecanju fotografije hrane i vina, čine upravo suprotno, istražuju korijene našeg odnosa prema hrani, vraćaju nam duboki kontakt s njom i problematiziraju društvene posljedice manipulacije hranom. Od želje utjelovljene u prizoru chefa u oblaku brašna do političke kritike na fotografijama gladne djece i sočnih kruhova. Žiri sastavljen od utjecajnih gastronomskih stručnjaka, kuhara, vinara, autora, fotografa i urednika najvećih svjetsih časopisa posvećenih hrani, proglasio je najbolje u 2016. Među finalistima je i hrvatska fotografkinja Maja Danica Pećanić čije fotografije ste najčešće mogli vidjeti u magazinu Mrvica.
Stol za djecu – Lucy Pope
Hobotnica na ledu – Petra Novotna
Morsko blago – Olimpia Davies
Velika kuhinja – Shoeb Faruqee
Idi kući – Viktoria Moskaalenko
Cijeni svaki komad – Marcin Jucha
Mrtva priroda s lososom – Susan Bell
Ploveća tržnica – Paula Watts
Puno, jezero Titicaca – Robert Holmes (dobitnik nagrade za najbolju vinsku fotografiju)
Chicken Cheese Toastie – Jean Cazals
Piknik – Maja Danica Pećanić
Nemrtva priroda – Polina Plotnikova
Tepih od divljeg češnjaka – Robin Goodlad
Brašnjava groznica – Mark Benham