Brend Pipi od svog osnutka živi od reklama. I ima puno sreće i dosta zdravog razuma. Stariji čitatelji pamte ovu nevinu oranžadu po Ani Sasso, lijepoj splitsko miss Jugoslavije, koja je promovirala Pipi u bikiniju. Prije Ane Sasso, zaštitni lice tijelo oranžade Pipi bio je plivački maratonac s velikim brkovima, genijalni Veljko Rogošić, koji je preplivao sedam mora pijući Pipi.
A novi se Pipi ovog ljeta okrenuo društvenoj ravnopravnosti, pa se u kampanji pojavio stripovski crtež gay para na plaži. Reklama je razbjesnila radikalne kršćanske aktiviste, baš one koji su teško poraženi na ovogodišnjim predsjedničkim i parlamentarnim izborima: radikalni su kršćanski aktivisti tražlili zabranu reklame za sok, jer vrijeđa moralne i vjerske osjećaje građana. Do zabrane, naravno, nije došlo, a Pipi je odlično odgovorio novom duhovitom reklamom koja se pojavila ovih dana. Sve vam je jasno iz vizuala.