Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Plodine reklamiraju deterdžent za rublje kao talijansku deliciju

plodine-dash-1

Petak je pa su nacionalne televeizije uobičajeno prepune reklama za posebne ponude u supermarketima: subota je glavni dan za shopping. Lanac Plodine jutros na TV mrežama reklamira Tjedan talijanskih delicija.

[adsense_content_v2]

Plodine su izdvojile tri proizvoda koja promoviraju u reklami za Tjedan talijanskih delicija: šunku, Nutellu po diskontnoj cijeni i, pazite sad, o deterdžentu Dash.

Plodine, dakle, reklamiraju deterdžent kao talijansku deliciju. Moramo priznati da tako inovativan pristup oglašavanju i brendiranju još nismo vidjeli. Možda bi bilo bolje da su se marketingaši Plodina ponijeli malo konzervativnije pa da su cijelu ovu akcijsku ponudu nazvali Tjednom Italije u Plodinama, umjesto Tjednom talijanskih delicija. Tako barem prašak za pranje ne bi proglasili hranom. I to delikatesnom. 

ČOKOLADA
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
  • BUZZ
  • RESTORANI
  • VINO
  • HOTELI
  • MIKSOLOGIJA
  • KONTAKT
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.

Plodine reklamiraju deterdžent za rublje kao talijansku deliciju

by Kult Plave Kamenice time to read: <1 min