U svijetu industrijskih čokolada, Lindt, jedna od najstarijih čokolaterija na svijetu, opravdani je simbol vrijednosti za novac. Lindtove su čokolade proizvod puno više klase od Milki ili Dorina, masovno su dostupne i nisu skupe (čokolade iz serije Excellence od 100 grama u Sparu i Mulleru koštaju 19 kuna, a na akcijama 14).
Nadalje, neke od tabli iz serije Excellence, osobito 70 postotna, već se približavaju vrlo ozbiljnom svijetu čokolada, dok je Excellence s pijemontskim lješnjacima neodoljivo hedonistička. Nažalost Cassis Intense, koju smo ovih dana prvi put vidjeli u našim trgovinama, bitno je slabiji proizvod.
Okej, i ta je čokolada savršeno glatka kao i sve Lindtove čokolade, i ima jak miris i okus po tamnoj čokoladi koji se miješa s preciznim, lako prepoznatljivim okusom i mirisima crnog ribizla, pa vam se na nosu čini kao da ste se suočili s australskim ili čileanskim cabernet sauvignonom: čisti cassis i puno crne čokolade.
Međutim, Lindtov Cassis Intense pati od mane karakteristične za nekoliko drugih voćnih čokolada iz linije Excellence (trešnje, kokos). Ta je čokolada opako slatka, na momente čak neugodno preslatka.
Okej, pretpostavljamo da je riječ o tržišnom diktatu i okusu koji je utemeljen i na rezultatima istraživanja provedenog među potrošačkim fokus grupama. No, šteta je da Lindt, tradicionalna pionirska švicarska industrija čokolade s neprocjenjivim knowhowom, na tržište pušta B proizvode, koji bi uz samo malo suzdržanosti u šećeru, bili čisti A proizvodi.