Zamislite kuharicu koja odluči napraviti kolač od 650 grama margarina, 650 grama brašna, 650 grama šećera i četiri umjetne boje. I onda to promovira na televiziji kao primjer dobrog slastičarstva. I dobije svoj TV show.
TV show u kojem smo vidjeli taj grozan recept zove se Katy the Cook, a emitira se na “gastronomskom” turbo folk kanalu Kitchen TV, koji je odnedavno nažalost došao i na program kabelske televizije A1, iste one koja je prestala emitirati Food Network.
Katy the Cook je Katarina Samardžić, žena koja je, prema pisanju srpskih novina, došla u Beograd sa sedamnaest godina, prvo radila u pekarnicama i palačinkarnicama, pa je dobila kancelarijski posao vezan uz PR da bi uz pomoć prijatelja osmislila svoj TV personality.
Glavni televizijski argument Katy the Cook njen je veliki dekolte, u prvom planu svake emisije. No, sama činjenica da gospođa Samardžič ustvari prodaje soft seks nije ni po čemu skandalozna, pa ju je zbog toga besmisleno i licemjerno optuživati. Golemi segmenti medijskih sadržaja, pa i nekih gastronomskih poput emisija Sophie Dahl, baziraju se na prodaji soft seksa.
Nešto su skandalozniji krajnje bedasti monolozi o muškarcu kojeg voli i kojem posvećuje određeno jelo, dostojni reklama za domaćice iz 50-tih.
No, najskandalozniji su sami recepti, koji nadmašuju sve grozote iz nezaboravne trash emisije Hrana i vino, i spram kojih su čak i recepti Sanje Doležal sasvim prihvatljivi.
Katy the Cook uvjerljivo je najgora TV kuharica koju smo dosad vidjeli. Zaista je neobično da se njeni suradnici. prijatelji, urednici, mentori – tko god već radi na toj emisiji – nisu potrudili naučiti gospođu Samardžić osnovama profesionalnog kuhanja. Što dovoljno govori o Kitchen TV-u.