I dok u većini medija možemo čitati, gledati i slušati o katastrofalnoj situaciji u ugostiteljstvu, pojedini restorateri hrabro pokreću nove i inovativne projekte. Tako jedan ugledni zagrebački ugostitelj, vlasnik do potresa ekscentrično uspješnog restorana, za rujan najavljuje otvaranje prve hrvatske izakaye. Ta izakaya, koja će se tako i zvati, Izakaya, trebala bi se otvoriti u strogom centru Zagreba. Koliko je poznato, u igri su dvije lokacije: jedna na Cvjetnom trgu, i jedna parsto netara dalje prema zapadu.
Obje lokacije već dugo zauzimaju poznati ugostiteljski brandovi koji su spremni iseliti. Izakaya je japanski pub ili gostiona. Riječ je o jednom od najpopularnijih japanskih ugostiteljskih žanrova, koji poslužuje popularne formate japanske kuhinje poput yakitorija ili ramena, i u kojem se načelno puno pije.
Izakaya je jeftinija i bitno neformalnija od klasičnih japanskih restorana, pa bi se mogla dobro uklopiti u sadašnji krizni duh vremena. Osim toga, svaki potpuno novi proizvod barem će u prvih pola godine privlačiti pažnju restoranske publike. Kasnije sve zavisi o kvaliteti.