Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Public je primjer uspješnog poslovnog modela za kvartovski restoran. A i pizza je zaista dobra

public

Kad se prije tri godine otvorio, Public u Voltinom ostavljao je snažan dojam da ne pripada tom dijelu Zagreba, u kojem nikad nije bilo ozbiljnih restorana. Danas je Public jedna od najpopularnijih i najuspješnijih zagrebačkih pizzeria, koja je ovog ljeta otvorila ekspozituru na Pagu. Zašto je Public uspio? Zbog inteligentnog poslovnog modela, sjajno prilagođenog njegovoj objektivno inferiornoj lokaciji

Prvo, Public je uređenjem ali i samim proizvodom, dao dodatnu vrijednost svom okruženju. Budući da nije mogao koristiti prednosti lokacije kao što su to prije potresa činili restorani u centru grada i u poslovnim četvrtima, Public je sam kreirao lokaciju.

U Public dolaze gosti iz susjedstva ali i gosti iz cijelog grada, što je ideal svakog većeg kvartovskog restorana. Drugo, Publicova ponuda hrane dovoljno je široka da on može funkcionirati kao obiteljski restoran, što je esencijalno za veće kvartovske lokale. U Publicu uz dvadesetak ili više pizza pripremaju čitav niz masovno popularnih jela, od vrlo dobrih bifteka i tune, preko golemih salata do rižota koji nažalost nisu rižoti, što je uz deserte Publicova najlošija gastronomska strana.

Treće, izbor vina mali je ali pametan, s dobro pogođenim široko prihvatljivim cijenama i lijepim čašama svjetski relevantnog branda, što opet ne očekujete u tipičnom kvartovskom lokalu. Četvrto, food cost očigledno se drži pod nadzorom, ali bez bilo kakve veće štete za goste: sastojci koje Public koristi nisu senzacionalni, ali su uglavnom dobri i pouzdani, s par ugodnih detalja poput linije umaka Volim ljuto s Publicovom etiketom ili ukusnih kalamata maslina s košticama.

Peto, cijene pizze također su odlično pogođene: od 60 do 85 kuna za pizzu koja je realno prevelika. Sama pizza, kako smo se i danas uvjerili, spada među nekoliko najboljih u gradu, odmah iza Franka. Naručili smo pizzu s bresaolom koja je neodoljivo mirisala, imala lijepi leopardov uzorak na rubovima, jako tanku koru na sredini i srećom  nije bila preopterećena nadjevom, što se Publicu ranije znalo dešavati. Desetak listića netom ubranog bosiljka zamirisalo je cijelu veliku, optimalno klimatiziranu Publicovu blagovaonicu. Public je visoko civilizirano, udobno mjesto s tek nekoliko promašaja koje je lako ispraviti. Jedan od uočljivijih jest pivska lista, koju bi zaista valjalo pojačati s dva tri ozbiljnija piva u boci.

ČOKOLADA
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
  • BUZZ
  • RESTORANI
  • VINO
  • HOTELI
  • MIKSOLOGIJA
  • KONTAKT
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.

Public je primjer uspješnog poslovnog modela za kvartovski restoran. A i pizza je zaista dobra

by Kult Plave Kamenice time to read: 2 min