Masovni prelazak na rad od kuće glavni je razlog skoka prodaje kave i opreme za pripremu kave u pandemiji. Objavio je to glavni direktor Nestléa Ulf Mark Schneideru predstavljanju poslovnih rezultata za prvi kvartal. Nestleu je pandemija donijela priliku desetljeća.
Potražnja za Nespresso aparatima i kapsulama skočila je 17 posto, a gotovo jednako i potražnja za njihovim instant kavama u staklenkama i linijom kobrendiranom sa Starbucksom. Eksplozija prodaje kave ukupnu je Nestleovu prodaju digla za 7,7 posto (u prvom kvartalu prošle godine rasla je 4,3 posto), dvostruko više od projekcija. Riječ je o najvećem kvartalnom rastu u zadnjih 10 godina.
Unatoč jakom organskom rastu i tržišnom udjelu, direktor Nestlea upozorio je analitičare da ne očekuju velike profitne marže i najavio rast cijena krajem godine, kojim žele smanjiti utjecaj očekivanog rasta troškova (sastojaka, ambalaže, transporta) zbog inflacije izazvane pandemijom.
Prije Nestlea, dizanje cijena “tamo gdje je prikladno” najavile su i Coca-Cola i PepciCo. S obzirom na planirani fine tuning u dizanju cijena, direktor Nestlea vjeruje da ih potrošači i investitori neće kazniti zbog poskupljenja. Dosad nisu. Vremenski odnos rasta troškova i dizanja cijena, i fluktuacija profitnih marži koju bi to moglo izazvati, najviše će utjecati na kalkulacije analitičara i dioničara.