Francuska grupa Rémy Cointreau, specijalisti za luksuzne destilate, upravo je ušla u industriju luksuznih parfema. Njihov prvi brend, osmišljen u suradnji s francuskom tvrtkom Firmenich koja proizvodi esencije mirisa i okusa, zove se Maison Psyché.
Kako prenosi Decanter, cilj projekta je spojiti svjetove finih destilata i luksuznih mirisa. Maison Psyché zajedno su kreirali, glavni destiler Rémy Martin konjaka Baptiste Loiseau i glavni nos Firmenicha Sophie Labbé.
Prvih pet parfema Maison Psyché odležano je u podrumima Rémyja Martina u Cognacu, u malim hrastovim bačvama tonneletima koje su posebno za ovu svrhu napravili u Seguin Moreau. Parfemi će se prodavati u bočicama od Baccarat kristala ukrašenima zlatom. Neke će bočice imati dijamante i neće biti u prodaji. Namijenjene su Remy Cointreauovim posebnim klijentima.
Izvršni direktor Maison Psyché Francesco Riosa stvaranje ove parfemske kuće kao “ispunjenje prekrasnog sna – sna o ponovnom pronalasku La Grande Parfumerie u 21. stoljeću.” Izvršni direktor grupe Remy Cointreau Eric Vallat tvrdi, pak, da je ovo prirodni korak u razvoju njegove kompanije. “Temelji se na posebnim stručnjim znanjima o miješanju i odležavanju specifičnima u svijetu alkoholnih pića, koja ovdje koristimo da bismo uzdigli najfinije parfumerske sastojke i stvarali inovativne mirise.”
Maison Psyché za logo je odabrao leptira kao vezu s mitskom Psihom, grčkom božicom duše koja se često predstavlja s leptirovim krilima. Leptir je i simbol metamorfoze, koja je, kako je rečeno na predstavljanju parfema, jedan od temeljnihi principa kuće Remy Cointreau