Kako to lijepo kažu tech novinari, odsad svajpanjem nadesno osim dejta možete naći i mjesto za dejt. Kanadska novinarka Amie Watson napravila je aplikaciju Feed Me koja radi kao Tinder za restorane. Princip je skoro isti. Korisnik odabere u kolikom krugu želi da mu aplikacija predloži restorane, a onda svajpa lijevo ili desno, ovisno o tome koji mu se sviđaju ili ne. Kad otvori restoran koji ga zanima dobije fotografije i skrolanjem pregledava sve ostale detalje, do eventualne rezervacije. Restorani se mogu filtrirati po žanru ili po tome koliko su pogodni za dejt (ili prekid veze). Algoritmi s vremenom prilagođavaju izbor restorana, povećavajući vjerojatnost da će pronaći baš onaj koji odgovara korisniku. Restorani koje korisnik odbaci mogu mu se ponovno prikazati u budućnosti, ovisno i promjenama njegovih preferencija. S jedne strane, ovaj pristup ima smisla. Ideja je očigledna. Ne znamo nikoga tko se bavi hranom, uključujući nas, da bar jednom nije komentirao kako bi trebalo napraviti Tinder za restorane. S druge strane, restorani su se pokazali jednom od najvećih nepoznanica za tržištu mobilnih aplikacija. Zbog razloga u koji još nitko nije proniknuo, odabrati restoran često izgleda kao kompliciranija i osjetljivija operacija od izbora potencijalnog partnera. Neka od inače uspješnih UI rješenja na restoranima baš ne funkcioniraju.
Još nitko nije uspio proizvesti aplikaciju za restorane koja bi postala neizbježna kao što je Tinder neizbježan za dejtanje ili Vivino za ljubitelje vina ili Booking.com za smještaj. Yelp i Trip Advisor i dalje drže primatm iako su njihovi modeli tradicionalni. Jedan od važnih faktora u činjenici da još nema zaista uspješne nove aplikacije za restorane, svakako je to što se programeri i dizajneri bave prečim problemima, poput transporta, razmjene usluga, zaštite potrošača, zdravljem. Drugi je naša navika da restorane tražimo aktivno, i često smo sumnjičavi kad nam se izbor servira. Izbor restorana uključuje puno varijabli, od cijene do raspoloženja, prilike za koju se stol rezervira, društva s kojim se izlazi, do žanrova i komentara drugih gostiju, a to je malo teže adresirati nego Age/Sex/Location. Iako se svi slažu da dobre mobilne aplikacije za biranje restorana trebaju gostima i restoraterima, no neki se brinu za posljedice. Mobilne aplikacije nužno su selektivne, interaktivne i moraju brzo i jednostavno komunicirati bitne informacije. Ako to, kao u slučaju Feed Me, znači da će se gosti ključne odluke o restoranima zapravo donositi na temelju fotografija, znači li to da će se restoranska industrija još više instagramizirati? Feed Me zanimljivo iskoristio činjenicu da Tinder nije patentirao svajpanje, ali još je daleko od masovne popularnosti. Trenutno ima 12000 downloada.