Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

RESTORANI KAO DUĆANI Je li pick up glavni hit božićnog zatvaranja?

pick-up

Na ulazu u Noel postavljen je stolić za preuzimanje hrane. I Michelinov restoran uveo je, dakle, pick up kao jednu od poslovnih opcija, uz samostalnu dostavu i dostavne servise. Svi Batkovi restorani imaju pick up. U Theatriumu hranu možete naručiti telefonom i preuzeti na ulazu u restoran, baš kao i u Franku, Budweiseru, Taču ili Evergreenu. Burgeraj prodaje hranu isključivo na ulazu u restoran, bez dostavnih servisa. Esplanade je uvela drive through za preuzimanje hrane. I tako dalje i tako dalje.

[adsense_content_v2]

Za vrijeme božićnog lockdowna, restorani su se pretvorili u dućane: hrana se masovno prodaje na ulazima u restorane. Sve više stranih restorana osim svojih jela i proizvoda, prodaje i svježu robu svojih dobavljača, kvalitetno voće, povrće i meso s kojima bi inače kuhali. Pick upu su se okrenule i slastičarne.Kod Vinceka a Kvatriću naručite i platite na jednom prozorčiću a robu preuzmete na drugom, udaljenom otprilike metar i pol. Orijent u Maksimirskoj prodaje kolače na ulaznim vratima. Prvim je lockdownom dominirala dostava. Sada pick up postaje sve značajniji poslovni model za čitav niz zagrebačkih restorana. Evo zašto.

Dostavni servisi su skupi, i restoranima koji se oslanjaju samo na njih ne ostaje previše novca. Vlastita dostava također je skupa i komplicirana zbog osoblja, auta, benzina …Vlastita dostava ima smisla na višim iznosima računa ili na jako velikoj prodaji. Neki ugostitelji smatraju da se vlastita dostava isplati tek na računima od dvadesetak eura ili više. Pick up, prodaja na ulazu u restoran, ne košta ništa.

Budući da je Zagreb relativno mali grad, prodaja hrane na vratima restorana može privući dovoljno gostiju da bi restoran preživio lockdown: jedan restoran u centru grada tako ostvaruje oko šezdeset posto svog redovnog prometa hrane.

Naravno, ni pick up ni dostava ne nogu biti dugoročno rješenje, jer de facto ne uključuju prodaju alkohola, na kojem restorani, osobito oni skuplji, vrlo dobro zarađuju. No, želimo li pomoći restoranskoj industriji da preživi, trebali bismo što češće sami preuzimati hranu na vratima restorana.

ČOKOLADA
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
  • BUZZ
  • RESTORANI
  • VINO
  • HOTELI
  • MIKSOLOGIJA
  • KONTAKT
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.

RESTORANI KAO DUĆANI Je li pick up glavni hit božićnog zatvaranja?

by Kult Plave Kamenice time to read: 1 min