Anthony Bourdain konačno se iskrcao i na internet. Moćno Bourdainovo partnerstvo sa CNN-om i genijalnim medijem o hrani, putovanjima i kulturi Roads & Kingdoms, rezultiralo je web portalom Parts Unknown koji sigurno neće patiti od visokog bounce ratea. Jednom, naime, kad uđete na Parts Unknown, a trenutno se ulazi kroz Rim, satima ćete lutati među reportažama, video materijalima, divnim fotografijama hrane i Bourdainovim zapažanjima koja otvaraju oči. Pod naslovima Eat, Drink, Know i Go su bogati i sjajni uvidi u neke od najljepših gradova na svijetu, od Istanbula do Rima, Buenos Airesa i Manile, skupa s vodičima po manje poznatim mjestima i prijedlozima kako tamo, iz sata u sat, provesti savršeni dan. O hrani se piše detaljno, kompetentno i s onim uzbuđenjem i znatiželjom s kojima Bourdain od svakog mjesta na svijetu napravi antropološki show.
Iako nudi puno videa, recepata i kratkih vodiča, najbolja stvar na Part Unknown su dugačke, živopisne, odlično napisane priče o svemu što se pojavljuje u epizodama serije, a to je sve što možete zamisliti, od povijesti južnjačke američke kuhinje, preko recepata za pho, sushi tehnika majstora Masa Takayame, džihadističkih gift shopova i recepata za Budae Jjigae, do istraživanja o modnom fenomenu koji su žene Ho Chi Mina stvorile štiteći se od sunca i povijesti nedjeljnih uličnih gozbi na kojima se sreću Flipinci i Indonežani. Bez podilaženja mikroskopskom rasponu pažnje čitatelja, sve što Parts Unknown piše izaziva znatiželju i razmišljanje i stvara osjećaj da ste zaista upoznali mjesta i ljude o kojima čitate. Od Bourdainove verzije interneta nismo ni očekivali ništa manje.