Turski steak majstor Nusret Gökçe prije četiri je godine postao Instagram senzacija zahvaljujući koreografiranim performansima s mesom. Ni njegov izgled nije odigrao ništa manju ulogu. Vještom samopromocijom na društvenim mrežama, Gökçe , poznatiji po nadimku Salt Bae, od svog je steakhousea u Istanbulu napravio međunarodni restoranski biznis.
Otvarao je restorane kao na traci, ugošćavao najveće svjetske celebrityje i najmoćnije političare ne radeći razliku između diktatora, kriminalaca, pjevača i nogometaša, potencirajući uglavom ono najgore u današnjoj restoranskoj industriji, od vulgarnih tomahawka presvučenih zlatom preko prenemaganja za VIP goste, špekulantskog otvaranja restorana bez čvrste poslovne strukture, do izbjegavanja plaćanja poreza i neplaćanja radnika zbog čega ga tuže u nekoliko država.
No, uspjeha Salt Baea (koji ipak zna raditi s mesom) i njemu sličnih estradnih chefova ne bi bilo da nema publike koja to traži i želi honorirati. Saturday Night Life u svom je novom skeču posvećenom fenomenu Salt Baea ubojito i prilično precizno ismijao prije svega publiku na čijem ukusu počiva cijeli jedan fejkerski, bogati sloj restoranske industrije. Riječ je nažalost o refleksima i ponašanju na koje u današnjoj restoranskoj industriji nerijetko moraju pristajati i ozbiljni restorani i chefovi. Ismijavajući Salt Baea, SNL je izvrsno pokazao što zapravo ne valja s hypeom koji se danas radi oko restorana.