Upravo u jednoj od najgorih godina, obilježenoj pandemijom, neke hrvatske kompanije napravile su neke od svojih najjačhi proboja. Nakon Rimca, Infobipa, Infinuma i Nanobita, dobra vijest ponovno je postala i riječka franšiza Surf’n’Fries koja s novim ugovorom s britanskom tvrtkom Rapid Retail dobiva ulaz na najveće britanske i francuske stadione, na kojima ova grupa radi. “Evo sada je i službeno! Ovo ljeto smo potpisali ugovor sa Rapid Retail tvrtkom iz U.K.-a gdje će Rapid Retail kao naš franšizer postaviti Surf’n’Fries na mnogim stadionima u U.K.-u i Francuskoj…. Stade de France, Old Trafford i mnogi drugi… Here we come!!!” objavio je u petak na Facebooku suosnivač Surf’n’Friesa Andrija Čolak.
Rapid Retail su specijalisti za pop-up maloprodaju, a s partnerstvom sa Surf’n’Fries pokreću diviziju za hranu i piće. “Oduševljeni smo što možemo objaviti naš novi projekt Rapid Food & Beverage i naše uzbudljivo novo partnerstvo sa Surf’n’Fries – prvim u rastućem portfolio m brendova s kojima ćemo raditi. Naš je cilj donijeti genijalnu hranu na mjesta velikih događaja,” izjavio je Charlie Daffern, Rapidov direktor poslovnog razvoja za Europu.
Security Check Required
null
Od 2007. do danas Rapid Retail s različitim je formama prodajnih mjesta ušao na neke od najvažnijih i najposjećenijih evenata na svijetu, uključujući velike nogometne utakmice, festivale i koncerte. razvijajući se na iskustvu osnivača Nicka Dafferna, koji je izgradio karijeru na merchandisingu i marketingu velikih međunarodnih priredbi.
“Na temelju desetljetnog iskustva Rapid Food & Beverage osigurava kompletna rješenja za catering na sportskim događajima širom Francuske i Velike Britanije. Kao licencirani partner popularnog europskog fast food brenda Surf‘n’Fries, Rapid F&B njihov će originalan i inovativan koncept dovesti do potrošačke baze. Kao štandovi ili restorani, svaki lokal Surf’n’Friesa bit će potpuno opremljen za ponudu kvalitetne hrane i izvrsne usluge uz atraktivan modenri brending. Nagrađivani packaging koncept “cijelog ručka u jednoj ruci” kupcima omogućava da u jednoj ruci drže krumpiriće, prilog, dva umaka i piće, idealno za konzumiranje u hodu. Ova nova ponuda značajno ojačava naš posao, dodajući posebnu dimenziju našim kapacitetima i osiguravajući dodatni prihod kroz stvaranje novih mogućnosti za naše kupce,” izjavio je Rapid Retail u priopćenju.