Budimo realni, ni jedno hrvatsko vino zasad ne vrijedi 21.000 tisuću kuna. Stagnum iz 1993.godine što ga je mljetska konoba Bourbon, kako piše Slobodna Dalmacija, u srpnju grupi nautičara naplatila 21.000 kuna i izazvala tako stanoviti međunarodni skandal, raritetno je vino i za njega se može tražiti visoka cijena ako je netko želi platiti.
Vlasnik konobe Vicko Sršen za Slobodnu Dalmaciju je izjavio kako je uspio od vinara Frane Miloša dobiti nekoliko boca i kako je ponosan što u ponudi ima tako vrijedno vino. Problem je, međutim, u tome što se Stagnum iz 1993. u podrumu kod Frane Miloša prodaje za 2200 kuna. Pretvarati 2200 kuna u 21 tisuću kuna znak je najgoreg mogućeg ukusa i snažne sklonosti prema rastjerivanju gostiju i kompromitaciji hrvatskog turizma.
Koji god restoran na svojoj vinskoj karti uz domaće vino, napiše cijenu 21.000,00 kuna, čini najveću moguću štetu hrvatskoj vinskoj industriji, jer je predstavlja kao ekscentričnu, nezasitnu, bahatu i antipatičnu. Najgore je, međutim, što gostima nitko nije rekao koliko u Bourbonu košta Stagnum iz 1993.godine.
Prodavati tako skupo vino bez jasno istaknute cijene čisti je ugostiteljski banditizam, koji podsjeća na scene iz domaćih striptiz barova gdje se gostima po nekoliko tisuća kuna naplaćuju loši pjenušci. Štoviše, splitski odvjetnik koji je preuzeo slučaj uime kapetana jahte čiji su putnici prevareni, tvrdi da oni u restoranu nisu ni dobili vinsku kartu. Žao nam je što se Stagnum, jedan od najdragocjenijih hrvatskih vinskih brandova, tuđom krivnjom našao u tako nezgodnom kontekstu.