Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

STAN PELLEGRINO Talijanski brend vode promijenio je ime u čast Stanleyu Tucciju

tucci-g

Među rijetkim divotama koje nam je donijela muka pandemije, kuharski postovi Stanleya Tuccija jedna su od divnijih. Kuhajući u svojim besprijekornim pregačama, košuljama s kravatom i polo majicama, Tucci nas je uvjerio ne samo da je bio idealan izbor za ulogu Paula Cushinga Childa u Julie&Julia, već da njegova stvarna strast prema hrani nadilazi svaku filmsku fantaziju (Tucci je autor i režiser kultnog gastro filma Big Night), a to se najbolje vidi u njegovoj šarmantnoj dokumentarnoj seriji Searching for Italy.

Čini se kako je upravo Searching for Italy bila predložak za novi Tuccijev angažman, koji ovih dana privlači puno pažnje u svijetu marketinga. Tucci je, naime, objavio da je postao zaštitno lice S.Pellegrina, fancy mineralne vode čije su glavno tržište bolje restorani. S.Pellegrino je i glavni pokrovitelj World’s 50 Best Restaurants, najutjecajnije restoranske liste na svijetu.

Tucci nije prvo ni najveće holivudsko ime koje reklamira brendove vezane uz hranu i piće. Nespresso ima Georgea Clooneya, De Longhi Brada Pitta. Ali je prvi poznati glumac koji reklamira gastro brend a da sam ima gotovo jednaki gastronomski kredibilitet kao njegov partner. Takva je prednost toliko rijetka, da je S.Pellegrino odlučio preimenovati svoju vodu u Stan Pellegrino.

Kampanja sa Stanleyem Tuccijem, naravno, obuhvaća niz videa u kojima će se slaviti specifična kultura življenja sjeverne Italije, posebne objave na društvenim mrežama, sjajne fotografije. Ali rebrendiranje vode u Stan Pellegrino je korak u novo područje. Koji već ima efekta, jer navodno postoji lista čekanja za ograničenu seriju boca Stan Pellegrina.

Ono što je ovdje važno, i što marketingaši najviše komentiraju, jest to što suradnja S.Pellegrina sa Stanleyem Tuccijem pokazuje koliko je u marketinškim projektima koji se danas masovno oslanjaju na osobni brending, ipak važna dubina.

Svaki veliki brend može iskeširati par milijuna i kupiti slavno lice. Ali prava kvaliteta nastaje tek kad se u istom kontekstu spoje autentični i stvarni osobni brend s puno pokrića i veliki komercijalni brend koji tu vrijednost razumije i zna afirmirati. U je smislu Stan Pellegrino više od dosjetke i mogao bi ponešto promijeniti u komuniciranju najjačih gastro brendova.

ČOKOLADA
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
  • BUZZ
  • RESTORANI
  • VINO
  • HOTELI
  • MIKSOLOGIJA
  • KONTAKT
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.

STAN PELLEGRINO Talijanski brend vode promijenio je ime u čast Stanleyu Tucciju

by Kult Plave Kamenice time to read: 2 min