Istarski Studio Sonda, marketinška agencija iz Vižinade zaslužna za neke od najtalentiranijih i najnagrađivanijih projekata u domaćoj industriji hrane i pića (novi King, Piquentum vina, Perfa jaja…) provodi dosad najveću anketu o navikama i sklonostima u potrošnji craft piva u Hrvatskoj. Ispunjavanjem ankete, sudionici se kvalificiraju i za nagradnu igru “OSVOJI KARTON DOMAĆEG CRAFTA”.
“U posljednjih nekoliko godina došlo je do razvoja craft scene u Hrvatskoj što je rezultiralo porastom potražnje za craft pivima koji nude široki spektar okusa. Porast broja malih pivovara i pivnica utjecalo je na razvoj novog segmenta tržišta i potrošača,” kažu u Sondi.
Hrvatska scena neovisnih malih pivovara isključivo je zaslužna za dramatično jačanje lokalne pivske kulture. Gotovo svaki grad u Hrvatskoj danas ima svoje craft pivo, sve više brendova probija se u supermarkete i restorane, dok su najjači poput Zmajske i Varionice sa specijalnim pivima i kolaboracijama ušli i u fine dining segment.
Tržište craft piva u Hrvatskoj razvija se tako brzo da još nitko dosad nije zaista sistematizirao podatke, što je presudno da bi se ono nastavilo razvijati sustavno i praćeno najboljom ekspertizom. Pomognite Studiju Sonda da obuhvati što precizniju sliku ove nove kulture i ISPUNITE ANKETU NA LINKU