Prije nekoliko mjeseci portali su izvještavali o novom širenju Lidla u Americi, koje je dočekano s golemim entuzijazmom. Lidl je sada pronašao novi način animiranja Američkih kupaca. Tjeskobu pandemije korona virusa razbile su žarke boje, jer Lidl je na internetu lansirao vlastitu liniju odjeće u bojama svog brenda. Žute, plave i crvene tenisice, majice i natikače postale su viralni hit na društvenim mrežama.
L’enseigne Lidl va dévoiler une collection de produits à sa propre effigie 😭 pic.twitter.com/lNnRSElXe6
— Views (@views_mag) July 1, 2020
Na opću žalost svojih fanova u svijetu, Lidl je objavio da svoju modnu liniju zasad ne planira prodavati izvan SAD-a, ali da će uprava uzeti u obzir želje koje su ljudi izrazili na Twitteru. Ni preko interneta Lidlove se odjeće nisu mogli domoći baš svi Amerikanci koji su to htjeli, jer je potražnja bila tolika da su se zalihe brzo ispraznile. Lidlove tenisice već su se pojavile na sekundarnom tržištu, po bitno višim cijenama od originalnih. Lidl ih je prodavao za 12,99 eura, a na eBayu sep rodaju za 99 eura. Najveći hit je kombiniranje Lidlovih majica s Lidl tenisicama.