Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

TAMNA STRANA DOSTAVE Potiču li Glovo i Wolt restorane da pripremaju lošu hranu?

dostava

Aplikacije glavnih dostavnih servisa prepune su akcijskih ponuda. Samo večeras nabrojali smo barem dvadesetak akcija na Glovu i nešto manje na Woltu. Na Glovu je doslovno sve na rasprodaji, od burger barova i roštiljarni do El Tora i Hiltona. Što je za kupce naizgled super, jer za manje novca dobivaju hranu iz masovno popularnih ili vrlo prestižnih restorana. Ali, samo naizgled.

[adsense_content_v2]

Što mislite kako su se Hilton ili Budweiser ili El Toro našli na akciji? Zašto ih možete platiti dvadeset do trideset posto manje nego po normalnom cjeniku? Jesu li i vlasnici restorana i vlasnici dostavnih servisa odjednom postali milosrdni samaritanci koji vaš Božić žele učiniti što ljepšim? Naravno da nisu. Oni imaju različite motive.

Vlasnici restorana žele po svaki cijenu, pa i po cijenu operativnog gubitka, opstati na tržištu, nadajući se boljim vremenima. Vlasnici dostavnih servisa žele što bržu zaradu i zaista ih nije briga za kvalitetu hrane koju dostavljaju. Restorani, u normalnim, neakcijskim okolnostima, dostavnim servisima plaćaju 20 do 30 ili malo više posto od svojih cijena . Dakle, ako pizza koju ste naručili košta 60 kuna, prosječno 5 do 20 kuna odlazi Glovu ili Woltu. Ako Glovo tu cijenu od 60 kuna stavi na 20 ili 30 posto popusta, cijenu popusta plaćaju, u jednakim omjerima, i Glovo i restoran. Što znači da restoran od pizze koja košta 60 kuna prvo mora oduzeti 15 do 20 kuna za standardnu Glovovu uslugu, i onda još pet ili šest kuna za akciju.

Što opet znači da restoran pizzu koja košta 60 kuna zapravo prodaje za 35 kuna, dvije kune gore ili dolje. Da bi restoran to mogao podnijeti a da ne bankrotira, restoran mora svjesno ići u gubitke ili smanjiti food cost. Što može značiti da umjesto pizze jedete čisti trash.

Glovo, Wolt i drugi dostavni servisi svojim akcijama de facto potiču restorane da smanje kvalitetu sastojaka , i da se pretvore u Eurospin ili Lidl. Što je, naravno, najgora opcija za sve restorane koji razmišljaju dugoročno. Dostavni servisi definitivno nisu dobro rješenje za restorane u lockdownu. Pogotovo ne za one koji pristaju na akcije.

ČOKOLADA
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
  • BUZZ
  • RESTORANI
  • VINO
  • HOTELI
  • MIKSOLOGIJA
  • KONTAKT
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.

TAMNA STRANA DOSTAVE Potiču li Glovo i Wolt restorane da pripremaju lošu hranu?

by Kult Plave Kamenice time to read: 1 min