Još jedan ikonografski konditorski moment nestat će pod pritiskom korporativne logike. Toblerone miče sliku švicarskog Matterhorna, jednog od najviših vrhova Alpa s ambalaže svojih čokolada, jer je njihov vlasnik, američki prehrambeni gigant Mondelez, cijelu proizvodnju odlučio preseliti u Slovačku, javlja BBC.
Žute kutije s planinama definirale su Tobleroneov brend koliko i bijeli nougat i trokutasti oblik čokolade, sve tri ingeniozne ideje osnivača Jeana Toblera iz 1908. No, Švicarska je 2017. donijela stroge zakone o oznaci Made in Switzerland, prema kojima se nacionalni simboli, u koje spada i Matterhorn, smiju koristiti u dizajnu i promociji isključivo na proizvodima proizvedenima u Švicarskoj od švicarskih sastojaka. Mondelez se ipak ne usudi potpuno promijeniti dizajn Tobleroneove ambalaže. Umjesto Matterhorna koristit će neku generičku sliku planina. Proizvodnju Tobleronea sele u Slovačku kako bi “mogli odgovoriti na rast globalne potražnje i osigurali budući rast brenda” (čitaj radi smanjenja troškova i labavijih standarda kvalitete).