Prema podacima e-Visitora, Hrvatska je danas 27. srpnja prešla dva milijuna turističkih dolazaka, što je 54 posto u usporedbi s prošlom godinom. Najpopularnije komercijalne destinacije redom se nalaze u Istri. Riječ je o Rovinju, Medulinu i Poreču . Zanimljivo je, međutim, da se među najposjećenijim destinacijama po prvi put ove sezone javlja i Split, što je zapravo vijest mjeseca, jer je riječ o prvom dalmatinskom gradu koji se plasirao među sedam ili osam vodećih komercijalnih turističkih odredišta.
Rast Splita može značiti da će u Dalmaciju u kolovozu ipak možda doći ponešto gostiju i da sezona nije sasvim upropaštena, što je najbolja stvar koja se može dogoditi hrvatskoj turističkoj industriji, kao i sektorima vezanima uz turizam. Danas smo se osobno uvjerili da informacija o rastu turizma u Splitu nije nikakva statistička akrobacija. Naime, kako ćemo vikend provesti u Dalmaciji, jutros smo pokušali rezervirati sobu u Parku, najboljem i ne baš malom splitskom hotelu i još nekoliko butik hotela, ali nije bilo slobodne sobe. Baš kao da živimo u nekoj boljoj sezoni.