Zagrebačka Miva hrvatski je zastupnik Moet et Chandona, uvjerljivo najprodavanijeg šampanjca na svijetu. LVMH, korporacija koja je vlasnik Moeta, posjeduje, među ostalim, Krug, Ruinart i Veuve Clicquot. Svi se ti šampanjci prodaju u Hrvatskoj, kao i Dom Perignon, koji je ustvari luksuzna etiketa Moet et Chandona. Stoga je sasvim logično što je Miva novu svoju on line radionicu odlučila posvetiti šampanjcima.
Šampanjsku će radionicu voditi Ted Lelekas, brand ambasador Moet et Chandona. Elokventni gospodin Lelekas dobro poznaje Hrvatsku jer je u Zagrebu i na moru vodio niz prezentacija LVMH-ovih šampanjaca. Za razliku od prethodnih Mivinih on line radionica, ova Moetova nije otvorena za javnost. U njoj možete sudjelovati ako do četvrtka, 7. svibnja u Mivinom web shopu ili u Mivinim vinotekama kupite bilo koju bocu iz Moetova asortimana.
Poslije kupnje, Miva će vam na mail poslati link za Zoom , preko kojeg možete pratiti radionicu. Moetova šampanjska radionica počinje u 20 sati, u četvrtak 7. svibnja.