Nakon vinske industrije, entuzijazam prema NFT-ovima počinju pokazivati i restorani. Najjednostavnije moguće, NFT ili non-fungible token, nezamjenjivi token, svojevrsni je digitalni certifikat koji dokazuje da je nešto što ste kupili u digitalnom obliku unikatno i samo vaše, sve dok ne odlučite prodati ili možda pokloniti.
Način na koji NFT spaja materijalni i digitalni svijet s jedne i sigurnost i transparentnost blockchain tehnologije s druge strane, sve je zanimljiviji gastronomskoj industriji. Novije aukcije rijetkih vina i destilata pokazale su da su kupci jedva dočekali NFT-ove za transakcije na sekundarnom tržištu. Njujorška restoranska grupa VRC sada ih pokušava primijeniti u ugostiteljstvu.
U New Yorku je utemeljen The Flyfish Club, prvi restoran na svijetu koji radi samo na principu NFT-a. Trebao bi se otvoriti za desetak mjeseci, kao riblji fine dining restoran i privatni klub, u koji će pristup imati samo gosti koji kupe NFT-ove za članstvo u klubu.
Može se kupiti članstvo dvije razine, sa standardnim članstvom ulazi se u dolaze u dvije razine: standardno, čiji token nosi logo lijepe žutoperajne tune, i ekskluzivno koje otvara pristup u privatne omakase sobe. U prvoj turi 1.151 NFT razgrabljen je u nekoliko sati, a ostalih 3540 rasprodano je na privatnoj prodaji u prosincu.
NFT za standardnu članarinu košta 2,5 ethera (oko 7.900 dolara) a omakase članstvo oko 13.485 dolara ili 4,25 ethera. Toliko su traženi da se već preprodaju. Jedno omakase članstvo u siječnju je prodano za 35.980 dolara.
Kritičari se pitaju kako ovakve frenetične kupovine NFT-a utječu na oceane, jer blockhain troši silne količine električne energije, i je li cijela stvar s Flyfish Clubom samo marketinški trik s logičkom greškom. Pristaše pak tvrde da ether koristi puno manje energije od bitcoina ako je već riječ o ekologiji i da bi se zbog interesa koji je publika pokazala za NFT-ove u restoranima ova praksa mogla širiti brže nego što mislimo.