Chefa Nava Tvrtka Šakotu ne možete vidjeti u komercijalnim kampanjama i reklamama za poznate brendove. Pa smo se iznenadili kad smo ga vidjeli u Audijevoj TV reklami koja se emitira na 24Kitchen. Zapravo, riječ je o Audijevoj kampanji posvećenoj održivosti u kojoj nastupaju poznati hrvatski chefovi.
Prvu epizodu snimila je glavna chefica Esplanade Ana Grgić Tomić, a drugu Tvrko Šakota. Šakoti je nastup u kampanji posvećenoj održivosti bio logičan jer Nav je prvi hrvatski restoran koji radikalno provodi zero waste pristup. U Navovim jelima koriste se svi dijelovi namirnica, ili se kroz različite kulinarske, fermentacijske i laboratorijske tehnike pretvaraju u nove sastojke za jela.
I Šakotina epizoda u Audi 0 waste Masterclassu je radikalna, cijelu večeru, predjelo, glavno jelo i desert, priprema samo od mrkve koristeći i korijen i lišće (recept možete vidjeti OVDJE). Svi recepti bit će dostupni za stranici Audi 0 waste Masterclassa.