Epidemija je pokazala da je sadašnjost, a vjerojatno i budućnost maloprodaje vina, piva i jakih pića, u što bržoj dostavi. Tijekom epidemije u mnogim je dijelovima svijeta značajno porasla kućna potrošnja alkohola (što vrlo dobro znaju vlasnic zagrebačkih vinoteka).
[adsense_content_v2]
Pa je tako drastično porastao i promet Drizlyja, američke internetske platforme specijalizirane za dostavu alkohola. Drizly nije nov: osnovan je još 2012. godine u Bostonu, ali je tek lani stekao imidž Amazona za alkohol.
Drizly radi preko aplikacije, putem koje korisnik može naručiti vina, piva i žestoka pića iz svojih lokalnih trgovina, i onda se ta piča isporučuju u minimalnom vremenskom roku, kao kad naručite pizzu preko Wolta ili nekog drugog dostavljača.
Drizly se toliko razvio da trenutno posluje u oko 1400 američkih gradova, a ovih ga je dana, za 1,1 milijardu dokara kupio Uber. Uber planira integrirati Drizly u Uber Eats i prošitriti aplikaciju izvan Sjedinjenih Država.