Početkom siječnja 2020. godine izlazi novo izdanje godišnjeg magazina Ulje – najbolji hrvatski gastronomski proizvod. Riječ je o digitalnom magazinu u PDF formatu, koji će biti dostupan na web stranici Kulta Plave Kamenice tijekom cijele iduće godine, do izlaska našeg idućeg godišnjeg leksikona posvećenog domaćem maslinovu ulju .
Ulje smo pokrenuli zbog važnosti maslinova ulja za hrvatsku gastronomiju. S obzirom na doslovno bezbroj nagrada, što su ih naša ulja osvojila na relevantnim svjetskim natjecanjima, kao i s obzirom na činjenicu da je Flos Olei pet puta zaredom proglasio Istru najboljom svjetskom maslinarskom regijom, zaista nema nikakve sumnje da je maslinovo ulje najbolji hrvatski gastronomski proizvod (bijeli tartufi i škampi nisu proizvodi, nego bogomdani darovi terroira).
Novo izdanje našeg magazina o ulju, uz listu svih najvažnijih nagrada što su ih naša ulja osvojila u 2019. godini, posebno će se baviti ulogom hrvatskih ulja u svakodnevnoj i u visokoj kuhinji. Osim toga, i ove ćemo godine objaviti rezultate kemijske analize nasumično odabranih uvoznih ulja iz supermarketa. Lani je ta analiza pokazala dramatičnu razliku u kvaliteti između domaćih vrhunskih ulja i uvoznih industrijskih ulja.
U realizaciji novog magazina Ulje sudjeluju vodeći hrvatski proizvođači poput Belića, Brachije, Chiavalona, Ipše, Lagune, Masvina i Salvele. Kao podsjetnik na lanjsko izdanje Ulja, ponovo objavljujemo prošlogodišnje rezultate analize maslinovih ulja iz supermarketa. Mislimo da su poučni.