Nakon godine koju su osim pandemije obilježili i senzacionalni uspjesi Rimca, Infobipa, Nanobita, Infinuma, bio je red da hrvatska tech scena dobije svoje craft pivo. Napravili su ga Varionica i Combis, ugledna zagrebačka IT firma. Pivo se zove Hack3r. Prema riječima suosnivača Varionice Davora Simičića, ideja suradnje bilo je udruživanje inovacija i isticanje sličnosti IT-a i craft pivarstva.
Combisova namjera još je šira. “Uz pomoć imena piva želimo skrenuti pozornost na količinu online prijetnji kojima smo svi izloženi i potaknuti ljude da što je više moguće razmišljaju o potencijalnim digitalnim opasnostima”, objašnjava Maja Markulin Klarić, direktorica Combisova Odjela digitalnih inovacija Combisa. Slogan Hack3ra je “sigurno dobro pivo.” Prema Simičićevu opisu, Hack3r je svijetlo ale pivo, ljetno osvježenje u stilu američke IPA-e.
Neočekivana je i vrlo kreativna voćna bomba. Varionica i Combis napravili su i tamni ale, “intrigantni kremasti stout koji osvaja kakaom, trešnjama i višnjama,” koji je sada na odležavanju i u distribuciju bi trebao u rujnu. U međuvremenu, ljetni Hack3r od danas možete kupiti na web stranicama Varionice .